سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ

اکنون بسیاری از خانوار‌ها هر ماه بخشی از درآمدشان را به پرداخت اقساط بدهی‌های خود اختصاصی می‌دهند. از یک طرف فروشندگان از این فرصت برای جذب مشتری استفاده می‌کنند و از طرف دیگر مشتری هم می‌تواند به مرور قیمت کالای مورد نیاز خودش را بپردازد؛ بنابراین معامله دو سر سود است. خرید قسطی اتومبیل یا لیزینگ یکی از نمونه‌های این معاملات قسطی است. قصد داریم ببینیم وقتی یک معامله قسطی منعقد می‌شد در عالم حقوق چه اتفاقاتی می‌افتد.

«بیع اقساطی» اصطلاحی است که برای خرید و فروش‌های قسطی استفاده می‌شود؛

قرارداد حادثه‌خیز

بیع اقساطی مثل گردنه حادثه‌خیز جاده‌ است؛ هر چند ممکن است روزانه هزاران خودرو از این گردنه‌ها به سلامت عبور کنند، یک لحظه غفلت ممکن است راننده‌ای را تبدیل به قربانی این منطقه حادثه‌خیز کند.

در خرید و فروش قسطی نیز وضع به همین منوال است؛ اگر چه هر روز تعداد زیادی از این معاملات منعقد می‌شود، چشم‌بستن به توصیه‌ها ممکن است این معامله را تبدیل به یک دردسر جدی کند. بیع اقساطی برای خریدار این خطر را دارد که احساس قدرت خرید کاذب می‏کند و با خرید بیش از حد، خود را به دردسر می‏اندازد.

از سوی دیگر برای کسانی که تاجر هستند این خطر بیشتر است؛ چون آنان را به ورشکستگی نزدیک‌تر می‌کند. در این قراردادها فروشندگان با خطر وصول نشدن مطالبات مواجه هستند. در این حالت فروشنده بدون اینکه ثمن را کامل بگیرد، مبیع را از دست داده است. یک قدم به ورشکستگی نزدیک شده است.

البته در این وضع فروشنده هنوز یک برگ برنده دارد که در ادامه خواهیم گفت چطور می‌تواند آن را رو کند.


برگ برنده فروشنده

در خرید و فروش‌ اقساطی خودرو این خطر برای فروشنده وجود دارد که با بدقولی خریدار نتواند طلب خود را سر وعده بگیرد. این بدقولی خریدار ممکن است در معاملات فروشنده هم تأثیر بگذارد و او به دلیل وصول‌نشدن طلب خود نتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند. در این حالت فروشنده هم جنس معامله شده را از دست داده است هم در پرتگاه ورشکستگی قرار می‌گیرد؛ اما در قانون مدنی یک امتیاز ویژه برای فروشنده در نظر گرفته شده است.

ماده 380 قانون مدنی تا حدودی این خطر را برای فروشنده کم کرده است؛ بر این اساس فروشندگانی که اقدام به بیع اقساطی می‌کنند حتماً باید بدانند که در صورتی که مشتری نتواند از عهده پرداخت اقساط برآید و مبیع همچنان نزد او باشد، فروشنده حق استرداد آن را دارد؛ یعنی فروشنده می‌تواند معامله را فسخ کند و جنسی را که فروخته پس بگیرد.

البته این برگ برنده همیشه به کمک فروشنده نخواهد آمد؛ چون اگر خریدار کالای مورد نظر را فروخته باشد یا به نحو دیگری از مالکیت او خارج شده باشد دیگر دست فروشنده به جایی بند نخواهد بود. به فروشندگانی که اهل ریسک نیستند توصیه می‌کنیم برای حل این مشکل مبیع به خریدار بدهند؛ اما مالکیت آن را تا اتمام اقساط برای خودشان نگه دارد و پس از آن مالکیت مبیع را به خریدار منتقل کنند.

اقدام مناسب در برابر تأخیر پرداخت‌ها

در یک قرارداد کامل خرید و فروش اقساطی زمان تحویل مبیع زمان و میزان پرداخت هر قسط ثمن و نتیجه چشم‌بستن بر هر یک از این تعهدات بیان می‌شود. اگر چنین قراردادی وجود داشته باشد در صورت تأخیر در پرداخت اقساط باید به قرارداد رجوع کرد؛ چنانچه طبق قرارداد تأخیر در پرداخت اقساط موجب حق فسخ برای فروشنده باشد، او می‏تواند قرارداد را فسخ کند.

هم‏چنین طرفین ممکن است در قرارداد شرط کنند که در صورت تأخیر در تادیه اقساط، بیع اقساطی خود به خود از بین برود، یعنی منفسخ شود.یکی از بندهایی که برخی فروشندگان به قرارداد اضافه می‌کنند این است که در صورت تأخیر، علاوه بر انحلال بیع اقساطی، اقساط پرداخت شده قبلی نیز به عنوان خسارت تلقی شود؛ اما مشتریان به سختی زیر بار چنین بندی در قرارداد خواهد رفت.

 از سوی دیگر در بسیاری از قراردادهای خرید و فروش اقساطی متن قرارداد به صورت کامل منعقد نمی‌شود و دو طرف از ابتدا در خصوص فرض تأخیر در پرداخت اقساط پیش‌بینی لازم را انجام نمی‌دهند.

در این صورت چنانچه خریدار در دادن اقساط تأخیر کند، به دلیل اینکه خریدار مبیع را مسترد می‏کند؛ فروشنده نیز باید اقساطی را که قبلاً توسط خریدار پرداخت شده است پس بدهد. البته در صورتی که از انحلال بیع به او زیانی برسد می‏تواند از خریدار این ضررها را مطالبه کند؛ زیرا خریدار موجب ورود ضرر به فروشنده شده است.

در برخی قراردادهای خریدوفروش اقساطی مشاهده می‌شود که بندی به قرارداد اضافه شده است که بر اساس آن، چنا‎نچه خریدار یک یا چند قسط را زودتر از موعد پرداخت کند، مقدار معینی تخفیف به او تعلق بگیرد. این روش هم برای تشویق به خوش‌حسابی خریدار در کنار تنبیهات و جریمه‌های پیش‌بینی شده می‌تواند مفید باشد.

انتقال مالکیت

سوالی که ممکن است پیش آید این است که وقتی فروشنده قیمت را به صورت قسطی پرداخت می‌کند مالکیت چه زمانی منتقل می‌شود؟ به عنوان مثال شخصی که خودرویی را به صورت لیزینگ خریداری کرده است، چه زمانی مالک آن می‌شود؟ در پاسخ باید گفت همه چیز بستگی به قرارداد دارد یعنی دو طرف می‌توانند در قرارداد خود در این خصوص تصمیم بگیرند؛ اما ممکن است هیچ توافق خاصی در این خصوص انجام نشود و بیع اقساطی به طور مطلق منعقد شود.

در چنین فرضی مالکیت کالا به محض اینکه قرارداد بسته شد به مشتری منتقل می‏شود؛ بنابراین سکوت در این خصوص به نفع مشتری است. البته در قراردادهایی که قیمت باید به صورت اقساطی پرداخت شود فروشنده حق دارد شرط کند که انتقال مالکیت به مشتری منوط به پرداخت تمام اقساط شود اگرچه مبیع را به طور کامل تسلیم خریدار کرده باشد. به عبارت دیگر مالکیت فروشنده تا دریافت کامل اقساط ادامه پیدا می‌کند.

شرکت‌های لیزینگ بر قرارداد خود نام «اجاره به شرط تملیک» می‌گذارند و چنین شرایطی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.روش دیگری که در تعیین زمان مالکیت در خرید و فروش‌های اقساطی استفاده می‌شود این است که به خریدار گفته می‌شود وقتی تمام اقساط را پرداخت کرد زمان انتقال مالکیت کالا از زمان انعقاد قرارداد خواهد بود و نه زمان پایان قسط‌ها؛ به عبارتی بعد از پرداخت همه قسط‌های فرض می‌کنند مالکیت از ابتدای قرارداد وجود داشته است.

فایده این کار این است که تصرفات مالکانه خریدار در تمام مدت قرارداد تا پرداخت آخرین قسط صحیح و معتبر خواهد بود؛ یعنی اگر بخواهد می‎تواند کالا را بفروشد، در صورتی که مشتری تمام اقساط را بدهد، از زمان انعقاد بیع مالک مبیع محسوب می‎شود و در نتیجه حق انتقال مال را خواهد داشت. در مقابل اگر مشتری وفای به عهد خود نکند، مالکیت او بر مبیع معلق می‌ماند و در صورتی خودداری قطعی مالکیت از همان ابتدای قرارداد به فروشند برمی‌گردد. روش دیگر این است که خریدار و فروشنده توافق می‌کنند با هر قسطی که خریدار می‌دهد مالک قسمتی از کالا می‌شود.

یعنی اگر خودرویی خریداری کرده است با پرداخت اولین قسط به مبلغ 500 هزار تومان مالک بخش مشاعی از خودرو متناسب با این قیمت می‌شود. اتفاقی که در این حالت می‌افتد این است که بعد از پرداخت اولین قسط تا پایان آخرین قسمت خریدار و فروشنده در کالای فروخته شده به صورت قسطی شریک می‌شوند. ب

نابراین درست است که بسیاری از خرید و فروش‌های قسطی ما بدون دردسر به نتیجه می‌رسد؛ اما این قرارداد در عالم حقوقی پیچیدگی زیادی دارد و نحوه توافق دو طرف قرارداد نیز در آن بسیار موثر است؛ بنابراین ممکن است این قرارداد در صورت بی‌توجهی یکی از دو طرف مشکلات حقوقی و قضایی متعددی را سبب شود.

منبع

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 302 تاريخ : 17 ارديبهشت 1399 ساعت: 7:55

 راهنمای کامل خرید فرش با نکاتی که باید بدانید

فرش و قالی، در خانه ما ایرانی ها حرف اول را می زند. اما انتخاب و خرید فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید . با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از نمناک ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.

خرید فرش

کیفیت فرش

سه دلیل برای نه گفتن به خرید فرش های رنگی ارزان

1.یکی از فرش هایی که طرفداران زیادی در بین فرش های دیگر دارد فرش های گل برجسنه است که از تنوع طرح و رنگ مختلفی برخوردار است و دارای قیمت مناسبی است . این فرش ها برای دفتر کار مناسب هستند .

کیفیت این فرش ها پایین است و طرح برجسته روی این فرش ها تا اولین شست و شو دوام دارد. خرید این نوع فرش برای اتاق کودک مناسب نیست زیرا تمیز کردنشان سخت است و راه رفتن و نشستن روی آنها کودک را آزار می دهد.

برای اتاق کودک بهتر است فرش هایی با طرح های ساده بخرید که زود تمیز می شوند. هنگامی که فرش های برجسته پا می خورند هم سطح می شوند و چون سطح های توخالی آنها از برجستگیشان بیشتراست نازک شده و فرم اولیه خود را از دست می دهند.

فرش های ماشینی

2.فرش های تزئینی و یا فرش های گره ای برای دکور مناسب هستند و اگر برای خانه استفاده شوند به این دلیل که تار و پودشان از جنس نخ های ضخیم و باریکی است ، هنگام راه رفتن زود کنده می شوند و جارو کردنشان بسیار سخت است .

اگر از این نوع فرش ها در خانه استفاده شود ، خیلی زود باقی مانده های غذا و خرده نان ها درون تار و پود فرش ها جا خوش می کنند و تمیز کردنشان کار چندان آسانی نیست.

فرش ضد آلرژی

3. فرش های رنگی طرح دار معمولا از ترکیبات نامرغوبی تهیه شده اند و وزن بسیار سنگینی دارند . این فرش ها برای اتاق خواب طراحی شده اند اما استفاده از آنها برای اتاق خواب مناسب نیست و می تواند برای کودکان، آلرژی زا باشد .

منبع

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 322 تاريخ : 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:35

شاید از خود بپرسید لیست پزشکان چیست؟ به لیستی که معمولا نام پزشکان و تخصص مربوطه شان در آن نوشته شده است، لیست پزشکان می گویند.

لیست پزشکان در سایت های مربوطه

معمولا اگر در اینترنت سرچ کنید لیست پزشکان، سایت های مختلف زیادی در رابطه با این موضوع برایتان نمایش داده می شود بیشتر این سایت ها نوار فیلتری در بالای سایتشان قرار داده اند این فیلتر می تواند تخصص، شهر، منطقه و حتی نام پزشک را جست و جو کند.

به این شکل که ابتدا شما تخصص، شهر و منطقه مورد نظرتان را وارد نموده و کلید جست و جو را می زنید در اینجا لیست پزشکان در تخصص و شهری که انتخاب کرده اید مثلا لیست پزشکان تهران، لیست پزشکان کرج، لیست پزشکان اصفهان، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکان شیراز و ... برایتان نمایش می یابد.

اما برخی سایت های دیگر تنها مربوط به یک شهر بوده یعنی برای پزشکانی که در این شهر طبابت می کنند این سایت تشکیل شده است به طور مثال:

لیست پزشکان کرج

لیست پزشکان تهران

لیست پزشکان مشهد

لیست پزشکان اصفهان

لیست پزشکان شیراز

این لیست مربوط به هر شهر بوده در سایت های شهر خودشان موجود است.

خوب برای استفاده بهتر از این لیست بهتر است با تخصص ها و زیر تخصص های پزشکی آشنایی داشته باشید.

 

لیست پزشکان

لیست تخصص های مختلف پزشکان

اولین پزشک ها، پزشکان عمومی هستند معمولا بیشتر پزشکان برای گرفتن تخصص ابتدا باید دوره عمومی را بگذرانند مردم بهتر است برای تشخیص بیماری ابتدا به پزشکان عمومی مراجعه کنند.

اگر با تشخیص پزشک عمومی نیاز به مراجعه به پزشک متخصص بود در آن صورت میتوانند به آن پزشک مراجعه نمایند.

یکی از پزشک های متخصص دندان پزشک ها هستند که تمام بیماری ها و کار های مربوط به دندان را انجام می دهند دندان پزشکی نیز زیر تخصص هایی مانند متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی لثه، متخصص دندان پزشکی اطفال، متخصص ایمپلنت و ... تقسیم بندی می شوند.

تخصص در زمینه قلب و عروق یا کاردیولوژیست که این تخصص برای بیماری و درمان های مربوط به قلب است و زیر تخصص های مانند فلوشیپ نارسایی قلب، جراح قلب، فلوشیپ اینترونشنال و ... در این زمینه وجود دارند.

هر مشکل و بیماری در زمینه بیماری های مربوط به زنان باید با پزشک زنان و زایمان در میان گذاشته شود.

هر نوع بیماری و مشکلات مربوط به نوزادان و کودکان با پزشکان متخصص اطفال در میان گذاشته می شود که این تخصص نیز به زیر تخصص های فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص جراحی اطفال و ... تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از تخصص ها در زمینه بیماری های روحی و روانی روان پزشک ها هستند بیماری هایی مانند جنون، آلزایمر، دوقطبی و ... باید توسط این متخصصان درمان گردد.

 

لیست پزشکان

تخصص در زمینه کم کاری و پرکاری تیروئید و تمام غدد بدن مربوط به متخصص غدد است.

به منظور عکس برداری در تمام زمینه های رادیولوژی و اشعه ایکس برای تشخیص بیماری ها باید بعد از تجویز پزشک به متخصص رادیولوژی مراجعه نمود.

متخصصان ریه بیماری های مربوط به ریه را تشخیص و درمان می کنند.

در زمینه بیماری های ستون فقرات و سیستم عصبی و مغز باید به متخصص های مغز و اعصاب یا نورولوژیست  مراجعه کرد برخی از زیر تخصص های این رشته متخصص درد، متخصص ام اس، متخصص سرع، متخصص ستون فقرات و ... هستند.

برای تشخیص و درمان انواع سرطان باید به پزشکان انکولوژیست مراجعه نمود.

هر بیماری در زمینه استخوان بدن مانند پوکی و ورم مفصل ها باید با پزشک متخصص این زمینه یعنی ارتوپد در میان گذاشته شود زیر تخصص های این رشته متخصص جراحی دست و پا، متخصص کایروپراکتیک، فوق تخصص مچ پا و ... هستند.

بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی باید توسط متخصص این زمینه درمان شود.

تخصص بینایی یا همان چشم پزشک که تمام مشکلات مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کند.

شنوایی سنجی نیز یکی دیگر از تخصص هاست که افراد برای تست شنوایی توسط پزشک به این متخصص مراجعه می کنند.

با لیستی از تخصص های پزشکی در متن بالا آشنا شدیم این لیست به افراد کمک  می کند تا متخصص مخصوص به بیماری خود را پیدا کرده و با وارد کردن نام تخصص، شهر و منطقه خود با لیست پزشکان مربوطه روبرو و به آنان مراجعه نمایند.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 298 تاريخ : 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:0

مطرح ترین معادن ورق st52 جمهوری اسلامی ایران کدامند؟

فلز مس نویز پذیری کمتری داراست و به همین خاطر با روکش هایی که رو این فلز انجام می دهند این نویز پذیری را به صفر رساندند تا داده های کامپیوتری در هنگام انتقال مبتنی بر برآورد ها و آمار های جهانی مرزوبوم ما قیمت ورق اس تی 52  کشور‌ایران علاوه بر منابع نفت و گاز , یکی بی نیاز ترین منابع معدنی را دارا است .

طبق گزارش ها و آمار های مو جود , ورق st52   جمهوری اسلامی ایران دارنده ۷ % از منابع معدنی عالم است . بها این منابع رقم حدودی ۷۰۰ میلیارد دلار میباشد که با سپرده گذاری اضافه این ورق st52  رقم قابل ارتقا میباشد . بیشتر کاربرد ورق st52  معادن جمهوری اسلامی ایران در محوطه ی گشوده و در کلاس جهانی می‌باشند . خالی از لطف نیست که بگوییم چندین مورد از منابع معدنی کشور‌ایران در شمار بی نیاز ترین منابع معدنی عالم هستند .

 

معادن فلز ورق st52

مرزوبوم ما جمهوری اسلامی ایران دارنده ۶۸ جور ماده ی معدنی هست که چیزی در حدود ۳۷ بیلیون تنِ آن ذخیره ی معدنی کشف شده و چیزی در حدود ۵۷ بیلیون بدن منابع دست نخورده را پیش روی خویش می بیند و از این لحاظ یکی‌از فروش ورق st52 اصفهان و قوی ترین مرز و بوم ها ورق st52   از نظر دارا بودن منابع معدنی غیر نفتی و غنای معادن در عالم می‌باشد . غالبا منابع معدنی را به دو تیم معادن نفتی و معادن غیر نفتی جدا سازی می نمایند معادن قیمت فولاد st52 غیر نفتی هم خویش به یک سری جور ی فلزات , غیر فلزات , ذغال سنگ و … طبقه بندی می‌شوند . دیدنی ورق st52   اینجاست که فقط ۰٫۶ درصد از ساخت ناخالص داخلی مرزو بوم مرتبط با معادن است .

 

پرورش اقتصادی ورق st52

مرز و بوم ما از حیث حالت جغرافیایی به نحوی واقع شده‌است که می توان آن را حاذق ترین مرز و بوم ناحیه از نگاه دارا بودن منابع معدنی دانست . مرزو بوم های همسایه زیرا ترکیه و ایالات متحده عربی که پرورش اقتصادی چشمگیری داشته اند از دید معادن مضاعف بینوا هستند و به همین قیمت ورق st52  امروز علت جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن منابع سوختی مطلوب و فراوانی معادن از نظر مدل و تعداد میتواند به راحتی منابع ورق st52   این مملکت ها را تامین نماید . مرزوبوم های نام برده چه بسا استارت به سپرده گذاری در امر فولاد و ذوب آهن و دیگر فلزات کرده اند که قیمت ورق st52  فردا مرزوبوم ما قادر است یکی هدف های اساسی مرزوبوم های همسایه ورق st52   جهت تامین ماده ی ناپخته نخستین ی خویش باشد .

منبع

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 308 تاريخ : 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:16

روش های افزایش فالوور اینستاگرام
همه پیج های اینستاگرام از دو طریق عمده فالوور جذب می کنند:
•    الف- خرید فالوور اینستاگرام
•    ب- تبلیغات اینفلوئنسری
 

خرید فالوور


 الف- خرید فالوور
شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید فالوور می توانند در زمان یک چشم بر هم زدن، تعداد زیادی فالوور را به پیج مورد نظر ارسال کنند. خریداری فالوور از متداول ترین شیوه هاست که سریع و کم هزینه است. به جرات می توان گفت کمتر صفحه ای است که تعداد بالای فالوورها را خریداری نکرده باشد. اما یک سوال جدی وحود دارد و آن اینکه " اصلا خرید فالوور فایده ای هم دارد یا پول هدر کردن است؟


آیا خرید فالوور اینستاگرام به نفع کسب و کارمان است؟
صفحاتی که تعداد فالوور بیشتری دارند بازدید کننده های بیشتری را جذب می کنند. خرید فالوور می‌تواند مفید و یا مضر باشد و این بستگی به نوع فالوور خریداری شده و همچنین تعداد آن دارد. فالوور اینستاگرام را می شناسید؟ آیا می دانید این فالوورهای خریداری شده چگونه به پیج جذب می شوند؟  اشکال خرید فالوور اینستاگرام یکی از این موارد است:


• فالوور واقعی
اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و در کمتر از یک دهه بیش از یک میلیارد حساب کاربری در آن ثبت شد. تعداد کاربران اینستاگرام  در ایران بیش از سایر شبکه های اجتماعی است. همه افرادی که اکانت اینستاگرام دارند می توانند فالوورهای واقعی پیج باشند.


برخی از این اکانت ها در اختیار اپلیکیشن ها و شرکت ها هستند و دستور لایک یا فالوو صفحات خاص را دریافت می کنند. در واقع این اکانت ها متعلق به افراد واقعی است ولی فالوورها به طور واقعی از پست های پیج بازدید نمی کنند. البته برخی شرکت ها مثل وبسایت گلد فالوور سرویس هایی ویژه را ارائه می دهند که فالوورها پست ها را لایک می کنند.


با خرید فالوور اینستاگرام هم وجهه کسب و کارتان بیشتر می شود هم احتمال لایک و بازدید از صفحات بیشتر می شود.


• فالوور تقلبی
خرید فالوور اینستاگرام  واقعی یا فالوور فیک، مساله این است! فالوور فیک اینستاگرام دنبال کنندگان حقیقی نیستند و توسط ربات ایجاد شده اند. اغلب فالوورهای تقلبی با اکانت های بین المللی و خارج از ایران ساخته می شوند و همیشه دیر یا زود توسط اپلیکیشن اینستاگرام حذف می شوند.


ریزش ناگهانی تعداد فالوورهای پیج به همین دلیل است. خرید فالوور اینستاگرام تقلبی خطر اسپ شدن ار اینستاگرام را به دنبال دارد و چندان به نفع کسب و کارتان نیست.


• روبات اینستاگرام
استفاده از ربات برای جذب فالوور اینستاگرام یک شیوه مرسوم است. در این شیوه ربات پست ها را لایک می کند و قادر است صفحات را فالو یا آنفالو کند. در واقع فعالیت ربات برای جذب فالوورهای واقعی و فعال است ولی نوع کار کاملا ماشینی و مصنوعی است. اگر نمی خواهید حساب کاربری اینستاگرام تان توسط اینستاگرام غیر فعال شود، دقت بیشتری در انتخاب ربات ها و تنظیمات آن داشته باشید.


خرید فالوور اینستاگرام از وبسایت هایی مثل گلد فالوور این ویژگی را دارد که می توانید از سرویس های تخصصی و متناسب با کسب و کارتان استفاده کنید در واقع فعالیت ربات ها هدفمند و به طرز هوشمندانه ای برنامه ریزی می شود.


ب- تبلیغات اینفلوئنسری
به غیر از خرد فالوور اینستاگرام یک راه نه چندان ساده دیگری هم برای افزایش فالوورها وجود دارد و آن تبلیغات از طریق اینفلوئنسری است. اینفلوئنسرها را می شناسید؟ اینها افراد واقعی و تاثیرگذاری هستند که در شبکه های مجازی شناخته شده اند. اینفلوئنسرها صدها هزار فالوور واقعی دارند و از هر کاری برای جذب دنبال کننده های بیشتر دریغ ندارند.


از کلیپ های ساده و جذاب اینفلوئنسری گرفته تا مستر تسترها و تست کننده های لوازم آرایشی و ... در همه جای دنیا فالوورهای واقعی و دنبال کننده های فعال دارند.


تبلیغات اینفلوئنسری اغلب به قیمت چندین میلیون تمام می شود. اگر اینفلوئنسر در رابطه با کسب و کارتان فعال باشد، بدون تردید تبلیغات اینفلوئنسری سود سرشاری را نصیب تان خواهد کرد.

 منبع : بیتوته

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 315 تاريخ : 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:39

خبرنامه